skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Other events from the organiser
Loading...
 
 
Other events from this category
Loading...
 
 
Recommended Events
Loading...
 
 

Foot Village Lounge

Event ended

Foot Village Lounge

From EUR 49.00

Location

Date

Jun 21 2021 19:00 - Jun 22 2021 01:00

Description

Geniet je liever van de Rode Duivels op een comfortabele manier? Is de drukte van een massaevenement niet meteen aan jou besteed? Wil je met jouw bedrijf en/of klanten kunnen netwerken tijdens de wedstrijden van de Rode Duivels? Dan is Foot Village Lounge voor jou de oplossing!

In Roosdaal kan je voor een all-in pakket gaan tijdens de wedstrijden van onze Rode Duivels. Voor amper € 49 per persoon krijg je toegang tot de lounge. Een overdekte zone met aansluitend terras waar jij en je gasten kunnen genieten van een fris glas bier, wijn of cava. Uiteraard zijn er ook frisdranken en streekbiertjes. Voor de wedstrijd zijn er hapjes. Vanaf de aanvang van de match kan je jezelf onbeperkt bedienen aan de aanwezige foodtruck. 

De lounge opent 2 uur voor de wedstrijd en blijft open tot 2 uur na de wedstrijd. Je bedient jezelf naar hartenlust aan de toog en de foodtruck. De bediening staat jullie graag bij in het optimaal beleven van onze nationale voetbaltrots. Er zijn zowel individuele als groepstickets. 

Op zoek naar een oplossing op maat? Contacteer ons dan gerust en dan bespreken we de mogelijkheden samen!

Organiser

Venue

Foot Village Roosdaal Foot Village Roosdaal, Kristus Koninglaan, 1760 Roosdaal

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.